Nettikauppa

Me palvelemme myymälässämme, puhelimitse, meilillä tai jopa asiakaskäynnillä. Uskomme vahvasti henkilökohtaiseen palveluun, jotta saat varmasti oikeat tuotteet. Me emme halua sinun käyttävän vääränlaisia välineitä. Siksi keskustelemme ihmisten kanssa ennen ostopäätöstä. Kaikki tuotteemme voimme lähettää Matkahuollolla, Postilla ja isommat paketit toimittaa Schenker.

Jos nettikaupassamme voisit saada samantasoista palvelua, kuin liikkeessämme, meillä olisi jo useampi nettikauppa.

Suomalaisten verkko-ostokset keskeytyvät Tilastokeskuksen mukaan ongelmien vuoksi lähes miljardin euron arvosta vuosittain. Ongelmat olisivat kuitenkin usein ratkaistavissa toimivalla asiakaspalvelulla, selviää Elisan teettämästä kyselytutkimuksesta.

”Tutkimus osoitti, että kaikkein aktiivisimmatkin verkko-ostajat kohtaavat samoja ongelmia ja keskeyttävät ostoksensa samoista syistä kuin satunnaiset shoppailijat. Merkittävä osa näistä keskeytymisten syistä voitaisiin ratkaista asiakaspalvelulla”, tutkimuksen toteuttaneen Prior Konsultoinnin toimitusjohtaja Tatu Kauppinen sanoo tiedotteessa.

Ostotapahtuma keskeytyy yleisimmin halutun tiedon löytymättömyyden, asiakaspalvelun puuttumisen, epäilyn luotettavuudesta sekä liian vaikean maksutavan vuoksi. Kolme ensimmäistä syytä keskeyttävät ostotapahtumista 16 prosenttia, mikä vastaa noin miljardin euron menetettyä liikevaihtoa vuodessa.

OTA MEIHIN ROHKEASTI YHTEYTTÄ. TEEMME SINULLE LYÖMÄTTÖMÄN TARJOUKSEN KAIKISTA ALAN TUOTTEISTA!!